(ост. чверть 16 – 1 третина 17 ст)
Рік народження невідомий, помер, імовірно. 1636р. На основі науково-реставраційного аналізу пам’яток галицького малярства, йому приписуємо велике число церковного мистецтва, створених для церков Дрогобичини та інших місцевостей. Серед його творів збереглися окремі станкові образи та іконостаси, монументальні розписи та книжкові мініатюри. Це, зокрема: іконостас для монастирські ц. св. Іллі в селі Монастир Лішнянський (Львівський музей історії релігії), для ц. с. Лішня (НМЛ), ц. св.. Пантелеймона в м. Сколе, ц. в м. Сколе, ц. св. Михаїла в с. Зубриця (НМЛ), образи намісного ряду іконостасу ц. Успіння Богородиці в Мражниці (музей «Дрогобичина», НМЛ), образ «с. Миколай з житієм» намісного ряду іконостасу ц. Св. Василія з Рихтич (НМЛ), образ «Покров Богородиці» з намісного ряду іконостасу ц. в с. Медвежа (НМЛ), «Страшний Суд» з Раделич (НМЛ), «Христос Пантократор» деісусного чину, намісного ряду іконостасу ц. Воздвиження в Дрогобичі та стінопис вівтарної частини того ж храму. Також ілюстрував рукописні книги, зокрема Євангеліє з Дрогобичини кін 16 ст. (Наукова бібліотека Московського державного університету ім.. М. Ломоносова). Твори цього майстра відзначені типовим для галицьких малярів доби Ренесансу високим рівнем богословського мислення та пошуком вираження свого власного неповторного світобачення через церковне малярство. Тому його твори суттєво відрізняються своєю самобутністю серед європейського пост-візантійського мистецтва тієї доби.
Лев Скоп